Dags för bekännelse

Förlåt för frånvaron men jag har inte mått så bra på sistone. Konstant illamående, yrselattacker och kräkningar har fått mig tappa lusten för allt. Ja, nu när typ de flesta i min närhet och min sambos närhet vet så känner jag att jag lika gärna kan berätta här i bloggen; jag är gravid. Minns att jag lurades en gång här med att fota en uppblåst mage men den här gången är det på riktigt. Jag är just nu i vecka 14 (på söndag går jag in i vecka 15). Det har varit ett  rent helvete för mig för att vara ärlig. Lever fortfarande i mardrömmen, mår verkligen inte fysiskt bra vilket också påverkar mig psykiskt. Den otroligt jobbiga tröttheten och humörssvägningarna kan jag hantera men illamående, yrsel och kräk - JAG DÖR! Har fått medicin men ja... Hjälper inte alltid. Får väl hoppas att det blir bättre snart, alla säger att det blir bättre i tredje månaden (vilket jag är i nu, och är på väg mot fjärde månaden). Är otroligt tacksam över att jag har min sambo som lagar mat, ger mig frukost på sängen varje morgon, ställer upp oavsett vad jag ber honom om. 


Kommentarer
Postat av: Moa

men åh vad roligt! Stort gratttiis! När ska du föda? stor kram!

2014-02-28 @ 01:24:39
Postat av: Jollipolli

<3

2014-03-02 @ 14:39:43
Postat av: Ailime

Moa: Tack så mycket! Beräknat den 30 aug :) Fast jag hoppas på att det blir några dagar tidigare :) Kramar

2014-03-04 @ 12:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0