Saker jag ska göra när bebisen är ute

- Äta blodigt kött 
 
- Dricka hur mycket cola jag vill
 
- Träna i den takt jag vill
 
- Dricka alkohol (fast det dröjer väl några månader till efter att bebisen kommit ut)
 
- Äta i en snabb takt (jag hatar att äta långsamt men jag måste göra det för att inte kräka ut allt igen)
 
- Äta jättemycket (kan faktiskt inte äta så himla mycket just nu)
 
 
Jag trodde faktiskt att jag skulle äta ännu mer än vad jag gjorde när man var med barn men jag äter faktiskt mindre nu men oftare för att slippa illamåendet men inte alltid det funkar. Har tappat aptiten vilket gör mig lite deprimerad då jag egentligen älskar mat. Jag äter middagar och massa mellanmål men jag njuter inte av maten. Äter mest för att jag måste. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0