Härliga tider....

Min sambo brukar säga att han inte blir irriterad på mig (han sa så mest förr, i början) men det är en liten lögn. För han avskyr att jag snorar, när jag blir förkyld så snyter jag mig precis hela tiden. Jag vet att ni tror att jag överdriver när jag säger det men min sambo kan bekräfta att jag faktiskt gör det. Jag klarar inte av snor, jag måste kunna andas flytande och om jag inte kan det, blir jag hysterisk och snyter mig varje femte sekund typ. Och sen på natten, när jag ska somna så måste jag andas normalt annars kan jag inte sova men sen blir jag ju täppt i näsan under natten och börjar snarka högt som satan så att min sambo inte kan sova. Jag tycker faktiskt synd om honom eftersom jag blir förkyld mycket oftare än vanliga människor. Imorse vaknade jag upp med förkylning för 293401203482934:e gången och med världens halsont. Började snora ljudligt och då gick min sambo direkt upp och gick in till duschen (vilket han egenligen gärna skjuter upp i cirka 20 minuter). 
 
Förlåt, älskling! Du får välja film, mat, dryck och allt annat ikväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0